Mi smo warehouse.hr!

U suradnji s 3PL.hr i Virtual Office Croatia, Warehouse.hr hrvatski je brend i pružatelj usluga u području cjelokupne mikrologistike – od skladištenja, pakiranja do isporuke i svega potrebnog za online trgovinu uz mogućnost korištenja koncepta virtualnih ureda.

Neovisno o tome jesu li iz e-commerce ili neke druge domene, svim poslovanjima pristupamo holistički. Ovo obuhvaća cjelokupni paket aktivnosti – od zaprimanja narudžbe, logistike distribucije, rukovođenja povratima, upravljanja novčanim tokovima do opsežnog izvještavanja s ciljem da klijentima osiguramo europsku platformu koja će zadovoljiti sve poslovne potrebe na vrhunskoj razini.

Naša skladišta nalaze se na lokaciji Šarengradska 7a, neposredno od centra Zagreba te na adresi Pere Devčića 61 u okolici Zaprešića, odnosno 20 minuta od Zagreba.

Warehouse.hr fulfillment hub u Zagrebu pogodan je za klijente koji imaju brz ulaz i izlaz robe, potrebna im je pomoć oko pakiranja i slanja ili svojim kupcima žele pružiti mogućnost osobnog preuzimanja. Pojedinim klijentima također su korisni i i paketomati GLS-a, DPD-a te Hrvatske pošte koji se također nalaze na ovoj lokaciji.

3PL.hr u Zaprešiću s kapacitetom do 4000 paletnih mjesta pogodan je za tvrtke koje imaju velike količine robe, a naši trenutačni klijenti usmjereni su na B2B poslovanje. 3PL.hr pruža sveobuhvatne logističke usluge – skladištenje, logistiku treće strane (3PL), integriranu dostavu i napredne WMS sustave za upravljanje skladištem.

Osim mogućnosti skladištenja i pakiranja, u našim mikrologističkim centrima osiguravamo slanje paketa unutar i izvan Hrvatske putem vodećih dostavnih službi poput DPD-a, UPS-a, GLS-a, DHL-a i sl. po povoljnijim cijenama. Jedna od naših glavnih značajki je fleksibilnost i prilagođavanje individualnim potrebama klijenta, stoga nas slobodno kontaktirajte i u slučaju da već imate ugovorenu opciju dostave po svojoj mjeri te vas isključivo zanima neka druga usluga koju nudimo.

Uz mikrologistiku i fulfillment, uspjehu naših klijenata doprinosimo i dodatnim mogućnostima brenda Virtual Office Croatia. Riječ je o uslugama kao što su sveobuhvatna briga o poslovanju, prodajne aktivnosti na online tržištu, otvaranje i održavanje tvrtke konceptom virtualnih ureda te marketing i brendiranje. Modularna struktura našim klijentima omogućava personalizirani odabir paketa prilagođen njihovim potrebama.

Ako vam je potrebna pomoć oko logističkih procesa ili jednostavno želite uštedjeti na financijama i vremenu, obratite nam se i složit ćemo ponudu u skladu s vašim željama.

Naša misija

  • Odgovorno isporučiti uslugu svakom našem klijentu
  • Osigurati ugodno radno okruženje
  • Biti uključeni u zajednicu u kojoj djelujemo
  • Održati visoke standarde
  • Poticati inovacije i napredak

Naši partneri

Najčešće postavljena pitanja FAQ

  • Za što se može koristiti usluga skladišta?

    Usluga zakupa skladišta namijenjena je svima koji pokreću online trgovinu. Za pokretanje internet trgovine potrebno je imati skladišni prostor površine najmanje 6 m2.

  • Koji su sve dokumenti su potrebni za uslugu zakupa skladišta?

    Za ugovaranje usluge skladišta dovoljno je ispuniti Zahtjev o zakupu poslovne adrese i Privolu. 

  • Na kojoj lokaciji se nalazi skladište?

    Usluga skladišta trenutačno se pruža na dvije adrese, Savskoj cesti 41 i Šarengradskoj ulici 7a koje su lokacijski vrlo blizu jedna drugoj. Na lokaciji Savska cesta 41 moguća je usluga zakupa skladišta koja obuhvaća policu površine 6 m2 kao i svu pripadajuću dokumentaciju. Na lokaciji Šarengradska 7a moguće je ugovaranje većeg skladišnog prostora, kao i usluga zaprimanja, pakiranja i dostave paketa.

  • Ima li skladište zadovoljene minimalne tehničke uvjete i za koju djelatnost?

    Skladište posjeduje minimalne tehničke uvjete za sve neprehrambene proizvode.

  • Pruža li Warehouse usluge fulfillmenta?

    Osim standardnih usluga skladištenja proizvoda na policama i paletama, Warehouse.hr pruža i usluge fulfillmenta, odnosno sveobuhvatna logistička rješenja od zaprimanja artikala, čuvanja, pakiranja, dostave i povrata.

  • Postoji li minimalna metraža za najam police ili količine paleta?

    Ne, veličina policama i količina paleta iznajmljuje se u ovisnosti o Vašim potrebama. Naše police veličine su 150 cm x 40 cm, odnosno 150 cm x 80 cm te visine 60 cm. Palete su standardnih dimenzija 120 cm x 80 cm.

  • Kada je moguće doći po poštu u unajmljeni poštanski sandučić?

    Uz skladište i usluge fulfillmenta, na adresi Šarengradska 7a moguć je i najam poštanskog sandučića. Jednostavno zaprimanje i čuvanje pošte po koju možete doći onda kada to Vama najviše odgovara.

Niste sigurni koje rješenje je najbolje za Vaše poslovanje?