Mi smo warehouse.hr!
Warehouse.hr inovativan je hrvatski brend i pružatelj sveobuhvatne mikrologističke podrške iz domena e-Commercea i fulfillmenta s ciljem pružanja vrhunske kvalitete od prvih koraka do krajnjeg korisnika. U suradnji sa sestrinskim tvrtkama, 3PL.hr i Virtual Office Croatia, osiguravamo outsourcing svega potrebnog za e-Commerce i logistiku – od skladištenja, pakiranja do isporuke uz mogućnost korištenja koncepta virtualnih ureda.
Warehouse mikrologistika za svakoga
Neovisno o tome jesu li iz e-commerce ili neke druge domene, svim poslovanjima pristupamo holistički. Mikrologistika obuhvaća cjelokupni paket aktivnosti – od zaprimanja narudžbe, logistike distribucije, rukovođenja povratima, upravljanja novčanim tokovima do opsežnog izvještavanja. Naš cilj je klijentima osigurati europsku platformu koja će se maksimalno prilagoditi njihovim potrebama.
Warehouse.hr i 3PL.hr centri u Zagrebu i Zaprešiću
Naša skladišta nalaze se na lokaciji Šarengradska 7a, neposredno od centra Zagreba te na adresi Pere Devčića 61 u okolici Zaprešića, odnosno 20 minuta od Zagreba.
Warehouse.hr fulfillment hub u Zagrebu pogodan je za klijente koji imaju brz ulaz i izlaz robe, potrebna im je pomoć oko pakiranja i slanja ili svojim kupcima žele pružiti mogućnost osobnog preuzimanja. Pojedinim klijentima također su korisni i paketomati GLS-a i DPD-a koji se također nalaze na ovoj lokaciji.
3PL.hr u Zaprešiću s kapacitetom do 4000 paletnih mjesta pogodan je za tvrtke koje imaju velike količine robe, a naši postojeći klijenti usmjereni su na B2B poslovanje. 3PL.hr pruža sveobuhvatne logističke usluge – skladištenje, logistiku treće strane (3PL), integriranu dostavu i napredne WMS sustave za upravljanje skladištem.
Osim mogućnosti skladištenja i pakiranja, u našim mikrologističkim centrima osiguravamo slanje paketa unutar i izvan Hrvatske putem vodećih dostavnih službi poput DPD-a, UPS-a, GLS-a, DHL-a i sl. po povoljnijim cijenama. Neovisno o tome ima li klijent već ugovorenu opciju dostave po svojoj mjeri ili ne, može kombinirati sve ostale naše usluge i slagati svoj personalizirani paket.
Personaliziran pristup
Uz navedeno, uspjehu naših klijenata doprinosimo i dodatnim mogućnostima brenda Virtual Office Croatia. Riječ je o uslugama kao što su sveobuhvatna briga o poslovanju, prodajne aktivnosti na online tržištu, otvaranje i održavanje tvrtke konceptom virtualnih ureda te marketing i brendiranje. Modularna struktura našim klijentima omogućava personalizirani odabir paketa prilagođen njihovim potrebama.
Ako vaša mikrologistika treba pomoć ili jednostavno želite uštedjeti na financijama i vremenu, obratite nam se i složit ćemo ponudu u skladu s vašim željama.
Naša misija
- Odgovorno isporučiti uslugu svakom našem klijentu
- Osigurati ugodno radno okruženje
- Biti uključeni u zajednicu u kojoj djelujemo
- Održati visoke standarde
- Poticati inovacije i napredak
Naši partneri
Često postavljena pitanja
- Za što se može koristiti usluga skladišta?
Usluga zakupa skladišta namijenjena je svima koji pokreću online trgovinu kao i maloprodajnim i veleprodajnim lancima. Za pokretanje internet trgovine potrebno je imati skladišni prostor površine najmanje 6 m2.
- Koje usluge nudi Warehouse.hr?
Warehouse.hr nudi širok spektar logističkih usluga, uključujući skladištenje po paletnom mjestu, pakiranje, brzi prijem i otpremu robe, istovar kontejnera te distribuciju robe u paketnom i paletnom obliku.
- Na kojoj lokaciji se nalaze vaša skladišta?
Naša skladišta se trenutno nalaze na dvije lokacije:
- Šarengradska ulica 7 a, Zagreb – pogodno za skladištenje manjih količina robe;
- Pere Devčića 61, Zaprešić – namijenjeno skladištenju većih količina robe, s lako dostupnim pristupom za kamione.
- Pruža li Warehouse usluge fulfillmenta?
Da, uz standardne usluge skladištenja na policama i paletama, pružamo i usluge fulfillmenta, odnosno sveobuhvatna logistička rješenja od zaprimanja robe, čuvanja, pakiranja, dostave i povrata.
- Zadovoljava li Warehouse.hr uvjete MTU-a?
Da, suradnja s nama zamjenjuje potrebu za vlastitim MTU-om (Minimalni tehnički uvjeti) ili bilo kakvim drugim MTU-om. Na temelju našeg ugovora, odmah možete započeti poslovanje jer mi ispunjavamo sve propisane uvjete. Zakonski preduvjet je da nemate direktno rukovanje robom s obzirom na to da mi preuzimamo kompletnu manipulaciju (prijem, skladištenje, pakiranje i otprema).
- Koje su cijene usluga Warehouse.hr?
Naše cijene ovise o industriji u kojoj poslujete, kao i o količini usluga koje koristite. Preporučujemo da nam dostavite više informacija kako bismo na temelju toga pripremili prilagođenu ponudu.
- Koji su potrebni dokumenti za zaključenje ugovora o skladišnim uslugama?
Za ugovaranje usluge skladištenja dovoljno je potpisati ugovor o poslovnoj suradnji i uplatiti depozit u dogovorenom iznosu.
- Koji su sve dokumenti potrebni za uslugu zakupa skladišta?
Za ugovaranje usluge skladišta dovoljno je ispuniti Zahtjev o zakupu poslovne adrese i Privolu.
- Mogu li kao privatna osoba skladištiti osobne stvari?
Ne, nismo klasično skladište i ne nudimo usluge skladištenja osobnih stvari za privatne osobe. Radimo isključivo s tvrtkama kojima pružamo cjelovita logistička rješenja.
- Imam li pristup skladištu Warehouse.hr?
Da, svaki naš klijent može pristupiti skladištu radi donošenja, pregleda ili preuzimanja robe, ali isključivo uz prethodnu najavu. Zbog sigurnosti robe naših klijenata, ne radimo po principu “ključ u ruke”.
- Koliku kvadraturu mogu iznajmiti?
Ne radimo prema principu kvadratnih metara. Skladištenje se obračunava po paletnom mjestu (dimenzija 120 x 80 x 150 cm) ili prema broju polica.
- Kada je moguće doći po poštu u unajmljeni poštanski sandučić?
Uz skladište i usluge fulfillmenta, na adresi Šarengradska 7a moguć je i najam poštanskog sandučića. Jednostavno zaprimanje i čuvanje pošte po koju možete doći onda kada to vama najviše odgovara.