Virtualni ured: moderan način poslovanja

Virtualni ured zaposlenicima i vlasnicima tvrtki omogućuje jednostavan rad na daljinu neovisno o lokaciji i veličini organizacije. Dodatnu je popularnost stekao pojavom pandemije koronavirusa kada se povećala potreba za radom od kuće. Usluga virtualnog ureda organizacijama omogućava da tvrtke funkcioniraju na daljinu koristeći sve napredniju tehnologiju za komunikaciju. Kao što i samo ime sugerira, najmom virtualnog ureda zapravo iznajmljujete niz usluga kojima možete pristupiti s bilo koje lokacije. Drugim riječima, virtualni ured omogućava rad na daljinu osiguravajući pritom reprezentativnu adresu, vidljivost i sve popratne elemente potrebne za svakodnevno funkcioniranje tvrtke. 

 

Što pruža virtualni ured?

Virtualni uredi cjenovno su pristupačniji i fleksibilniji od tradicionalnih uredskih prostora i coworking sadržaja. Tvrtkama omogućuju brojne pogodnosti koje uvelike olakšavaju rad neovisno o tome gdje se nalazili, a neke od njih pročitajte u nastavku.

Fleksibilno poslovanje

Fleksibilnost virtualnih ureda omogućava poduzećima rad na daljinu smanjujući pritom operativne troškove. Time štedite na zapošljavanju osoba dediciranih za određene pozicije, nabavi materijala ili najmu prostora istovremeno osiguravajući reprezentativnu lokaciju sjedišta i branding. Ovo je posebice važno manjim novootvorenim tvrtkama, startupovima i nevladinim organizacijama. Virtualni ured znači da niste ograničeni na jednu lokaciju već posao možete ponijeti sa sobom neovisno o tome gdje se nalazili. 

Specijalizirano osoblje

Virtualni uredi ne moraju se odnositi isključivo na manje organizacije, freelancere i poduzetnike. Ono što im daje dodanu vrijednost je mogućnost upravljanja timom stručnjaka. Osim same lokacije, uz osobu koja u tradicionalnim uredima obavlja posao voditelja, u virtualnom uredu obično se nalaze i osobe stručne za određena područja poslovanja. Time se ne morate brinuti o sitnicama koje su bitne za branding tvrtke. Tako, primjerice, na raspolaganju imate osobu koja će dočekivati klijente i kuhati kavu. U tome će vam svakako pomoći virtualna tajnica zadužena za administrativne usluge zaprimanja i slanja pošte, skeniranja, kopiranja ili preuzimanja poziva. Ovo omogućava jednostavno upravljanje dolaznim pozivima bez miješanja privatnog broja s poslovnim. Prepustite brigu o tome svojoj virtualnoj tajnici. 

 

Zakup fizičkog prostora

Poslovna adresa tvrtkama pomaže da izgledaju prestižnije, nego što bi to bio slučaj s njihovom stvarnom adresom. Ovo se ne odnosi isključivo na lokaciju adrese, već i na sami interijer. Naime, u paketu obično dolazi i mogućnost najma poslovnog prostora. Na raspolaganju su obično standardni ured, coworking desk ili konferencijska dvorana. Velik broj ljudi u svom domu nema prostor za poslovni kutak. Stoga je svakako lakše unajmiti jedan takav na reprezentativnoj adresi. Ako ste jedni od onih koji nemaju potrebu za najmom prostora na puno radno vrijeme, virtualni uredi pružaju i mogućnost povremenog korištenja. Drop-in opcijama svoj stol plaćate po satu, a možete mu pristupiti kada to vama odgovara. 

 

Virtual_office_virtualni_ured

Virtualni ured za optimizaciju resursa

Premda su namijenjeni svima, virtualne urede najviše koriste novoosnovana, mala i srednja poduzeća, startupovi i neprofitne organizacije. Posebnu korist također imaju i poduzetnici koji su svoj posao pokrenuli od kuće. Virtualni ured može im poslužiti kao prvi korak ka uspostavljanju poslovanja jednakog onome kao u fizičkom prostoru. Dodatna pogodnost je što nemate obvezu najma stvarnog stola ili sobe u poslovnoj zgradi. Dakle, ako želite svojoj tvrtki dati profesionalniji imidž, ali niste spremni preseliti se u ured, virtualni ured je fleksibilnija i mnogo jeftinija alternativa. U slučaju da vam je potrebna poslovna podrška ili bilo kakva dodatna usluga iz ove domene, slobodno nas kontaktirajte ili se obratite stručnjacima Virtual Office Croatia.

Kontaktirajte nas